Kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje, czyli zarządzanie doświadczeniem klienta

Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz – sprzedajesz produkty spożywcze, mieszkania, usługi, nowoczesne rozwiązania dla przedsiębiorstw, jesteś dużą organizacją czy małą firmą – z pewnością codziennie kontaktujesz się z klientami. I odwrotnie, to klienci (zarówno obecni, jak i potencjalni) codziennie wchodzą w różnego rodzaje interakcje z twoją marką. Jak to robią? Na przykład poprzez:

Customer experience przedświątecznie

Okres przedświąteczny i świąteczny to szczególny czas dla wielu firm, zwłaszcza tych, które sprzedają detalicznie, ale również restauracji czy hoteli. Można powiedzieć „żniwa”– mnóstwo klientów i znacznie większe obroty niż w innych okresach. Warto jednak pamiętać, że to również czas, w którym łatwo zniweczyć wysiłki całego roku w obszarze budowania pozytywnych doświadczeń klientów. Jak uniknąć […]